JJJJJJJJJJAAAAAAAGGGG VIILLLLL... aaaaaa

sitter här och har nu läst klart alla mina bloggar som jag läser mer eller mindre varje dag. så kul o titta in i någons liv lite så där då o då... man känner sig lite busig ;P nej men ändå.

har börjat träna ordentligt nu. ska försöka hålla det nu så länge jag kan.
oooo jag är SÅÅÅÅ SUGEN PÅ NÅGOT GOTT! jag vet ju att i köket har vi både glass, chips, kex, cola, choklad, popcorn o jag kan säkert fortfrande ett bar tag till och allt det ska jag försöka undvika, just nu känner jag att jag kan plocka in allt här i storarummet och bara äta upp altt fast jag iten är hunrig så är jag bara sugen. jag har ju fått en dålig vana att äta något litet gått varje kväll. JAg måste bli av med deta sug. bbajjjssss...

om ni itne riktigt förstår så är jag SSSSÅÅÅ SUGEN... AAAAAAAAAAA...

annars har jag bara tvättat i dag o handlat med thess inför midsommar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0