Malous första dåp (dopp)

i dag har vi fyllt kylskåper ordentligt o handlat massa vi har behövt som tex sol kräm.
efter vi ätiti så gick vi en runda med nino som vi hittade nedanför oss. vi gick ner till halvmånnen där malou fick dycka o leka med de andra hundarna. hon bara älskar att simma och hon lyssnade jätte duktigt när jag kallade in henne för jag ville inte hon skulle simma för långt ut i och med att det blev djupt med en gång o hon är bara en lten vovve :P

efter det gick vi hem och nu sitter jag här. en perfekt dag tycker jag. inte mycket utomhus i och med att jag har bränt ryggen :(

i morgon ska det fixas med blommor o tvätta o vara med ina :D

ha det bra // Maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0