Måndag o inget jobb!

ja nu har man lite "semster" tills augosti. hade tängt försöka träna så mycket som möjligt och öra på mig. skulle gått upp kl 10 i dag men så blev det dock itne men det måste man sen kan itne sova bort hela livet för tusan, fast att det är väldigt skönt :D

hade snart tängt ringa ina i och med att hon inte svarar på msn o fråga om jag kan komma o hämta bökerna som jag ska lämna tillaka till mamma. eter det hade jag tängt träna och efter det hade jag tängt mig för att gå tll kvantum och handla lite mat. så aknske dags och öra röra på mig.. men först frulle...

ha en bra dag // maijs

mapp 6 och bild 6. inte den bästa bilden får man väl säga :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0