midsommar :D

jadå i dag ska det firas :) kommer bli inte hs thess i dag. känner att det är lite för dåligt vädre just nu då första blickten kom för bara en minut sedan... malou ska följa med i dag men tråkigt nog itne min kamera som itne är laddad på grund av att vi inte hittat laddaren och i dag fick jag en pengar av mormor och morfar :D så nu vet jag vad jag ska köpa för dom :(

men tror deta kommer bli en riktigt bra dag :D det känner jag på mig. wiie...

nej annars har jag inget annat roligt att berätta. hoppas ni kommer ha det lika bar so ag kommer ha det..

o jo har precis varit hemma hos min mormor o morfar med resten av kusineran o de gammal. lika roligt som vanliggt kan jag ju ta och säga. smak prov kommer nog sen.
så...
puss & hej // Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0