Smärtan i våra hjärtan!

jag skriver av mig här i och med att jag vet att den största del som läser är min familj, släkt och väldigt nära vänner.
----------

Midsommar: underbara underbar dag, hela släkten var samlad på Nilsson sidan. det blev som vanligt inklädning av midsommar stången, dans runt midsommarstången, massa fotande och goda bullar till frukost. det blev prat allt mellan himel och jord och massa trams som vanligt. det jag värderar mest är när jag fick höra hur jag va som liten, att jag bode ute på tivolit vid midsommar och att jag skulle bada innan ankorna kunde bada så kallt det va.


jag tängte fortsätta här men jag vill inte.

så kort:
jag accepterar och förstår. fast deta inte borde vara ett sluta. så accperat jag och förstår. fast det inte är så här det borde gå till.

jag är stum.

Min underbara och älskade måmå har lämnat oss.


världen är då inte rättvis...

Kommentarer
Postat av: teez

tänker på dig vännen <3

2009-06-23 @ 20:43:03
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0