Studenten!

ja som vi alla vet så var det studenten i fredags, regnigt värre men inte stoppade det någon. stack ner till stan o gav bloma till simon, MirLinda och linda. fick tittat på simons betyg senare på kvällen och det är verkligen ett betyg jag ahde velat ha. allt mestod av vg och mvg. han är riktigt duktig min lilla simme. efter jag gett blommorna stack jag hem tog mig ett glas vin och gick ut med malous för sen sticka bort till simon. en trevlig kväll med kusinerna o resten av sällskapet. fin vin o vodka stod på bordet. efter att jag tjatat fram det mesta :P haha nej så illa var det nog inte :P här kommer lite bilder från kvällen, efter vi varit hos simon stack vi till tocho sen tages medan simon självklart stack till tältet...

MirLinda på flaket


student simon.. dock inte arbetslös :P


ja han har ett vin glas i munnen. anna, emil, martin


ja de har med vin glas i munnen och tråkigt nog så
brukar våra middagar alltid se ut så. systrarna langvad... (jag gör aldrig sånt)


simon och jag. ignen jätte bra bild på mig men
 ser att jag o simon har väldigt lika ögen..


Elinore, sofie, Lisa, Anna, Emil, Martin, Simon och jag.
(johan, tessan, mentor o viktoria saknas)


Jag i emils glasögon


Jag i martins glasögon.. Grr


någon sorts diskution med putande läppar o
 simon märker ut sitt revir med armarna :P


en bra bild på mig på tages.. jag & thess


en bar bild på thess på tages... jag & thess


Lördagen: åkte vi hem till simon igen vid 6 tiden för att äta upp resterna. efter vi ätit så gick vi ut på gräsmatten och då blev det massa akrobatik då jag skulle både jula, stå på händer, gör fram åt kullerbyta och bakåt, stå på huvudet m.m och utav allt deta så kan jag knapt röra nacken i dag. jag kan knappt  göra något utan att det ska resultera till smärta, fruktansvärt tråkigt... men jag får gräna lite ont så länge jag får leka lite akrobat :D wiie. mentor som kan sådant är fortfarande sjukt grym om man frågar mig, fast han fick lite ont i ryggen han med.

på kvällen blev det film kväll med mentor thess ammar beji o macki trevligt :D

nej slut skrivet igen.
hoppas ni hade det lika bra som mig :)
puss & hej // Maijs

Kommentarer
Postat av: teez

Haha, cp bilder på oss.. Ser ut som jag snusar på sista bilden :P Snart är de midsommar! weho, puss

2009-06-14 @ 21:44:21
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0