Thereses systers examens fest :)

kl 6 i fredags skulle vi befynnit oss på thess fest men jag o ina klandade till det som vanligt och efter att jag spillt ut en halv vin på mina vita byxor så var vi där. lite sent men aldrig för sent. :D det va en trevlig fest med mycket av allt ;P







den var från mig mentor malou o macki :D








enstöringarna


the best :D




som vanligt inte en ända bild på mig i och med att det är jag som håller i kameran :P

therese:
jag är så fruktansvärt stolt över dig.
jag är så glad för din skull och du är så jävla bra gumman.
jag hoppas denna vänskapen vara förevigt för du är verkligen den bästa vännen som finns gumman...
livet kommer vara det bästa med din närvaro <3

Kommentarer
Postat av: teez

Naw va söt du är gumman :) <3<3<3<3<3<3<3<3

BestFriendsForever :)



Ett litet tillägg: Första bilden är jag inte för stolt över att du la upp, jag ser ut som ett fetto :D Men med de fina avslutande raderna så får den väl godkännas. Puuuus (L)

2009-06-09 @ 22:24:28
URL: http://threee.blogg.se/
Postat av: teez

Naw va söt du är gumman :) <3<3<3<3<3<3<3<3

BestFriendsForever :)



Ett litet tillägg: Första bilden är jag inte för stolt över att du la upp, jag ser ut som ett fetto :D Men med de fina avslutande raderna så får den väl godkännas. Puuuus (L)

2009-06-09 @ 22:36:48
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0