1 år

Ja i dag har jag o mentor 1 år tillsamans. det har gått väldigt fort, och väldigt mycket har hänt, och mycket har vi fått gå igenom. men än står vi upp som att inget väder eller vind kan göra så att vi faller. de gånger det varit ostabilt på ena sidan så är det bara att luta sig på den stabila sidan som står som en påle i marken.

jag ska inte säga att utan dig vore jag ingenting, för det är inte sant. men utan dig så vore jag inte ha kommit så långt som jag kommit i dag, jag hade inte måt så bra som jag gör o lykan, stabiliteten, trygheten, äventyren du ger mig. gör att jag blir det lykligaste flikan på jorden. utan dig vill jag inte vara, för då hade livet inte varit det, det är i dag. och livet, det vill jag inte missa för en dag, med dig!

Jag älskar dig!

Göteborg


Göteborg


Göteborg


liseberg


liseberg


stockholm


så det får räka, ni fattar nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0