Allting fixat!

så nu har jag fixt allt här hemma. städat, ställt fram och undan. ska börja laga mat om en halvtimmes tid innan det så ska ducha o så.

jag har köpt blomma till mentor och en liten present :D hoppas deta kommar hjälpa oss att sova. sen ska vi även ta bort ond energi om här nu är något sådant här hemma. känns inte för bra här hemma, så det ska bli skönt med deta försöket. det är timjan tror jag som man ska sätta eld på och gå runden och sprida den röken i hela huset. vet itne riktigt om jag tor på sånt men jag provar jätte gärna. för vår sömn har jag köpt en dröm fångare. om itne deta gör susen vet jag iten vad jag ska göra.

deta komemr bli jätte mysigt om inte mentor klabbar med något nu :P

och fresten i morgon ska jag på arbetsintervju :D wiie till mig.

hoppas ni har en lika bar dag som mig // Maijs

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack så mycket!

2009-03-12 @ 20:49:10
URL: http://toyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0