Ännu en Fredagen den 13:de!

börjar man inte bli lite trött på fredagen den 13:de nu?
i dag i alla fall så har det varit en bra dag för mig än så länge. jag gick bort till förskolan där jag SKA börja jobba :)
jag kom dit satt mig och blev direkt in plaserad där jag ska vara nu hädan efter :)
jag ska hjälpa en liten pojke som har en fuktionsskada, med är ltie smartare än alla andra barn ;P
väldigt söt och roliga va han. ska klart hjälpa till med de andra barnen med mellan 1-3 år, men i första han honom.
kommer jobba deltid något som passar mig jätte bra då jag har lilla vovven här hemma :)

i dag ska jag o thess o emntor äta kinamat. sem kommer resten av folket o då blir det  tårta o mys, men alla mina vänner :) ska ha lite föddelsedags kalas förmig i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0