bajs blöja!

ja i dag blev det byttet av första bajs blöjan :P
världens sötaste lilla pojken, väldigt kinkig men så liten o söt :)
ja annars då. kan inte vara kul om läsa om bajs blöja :P

i går hade jag och mentor ett samtal. jag vill vara lite strukturerad och planerad. men inte mentor. men vi hade samtalet och vi pratade om vad vi tex: behövde till lägenheten, vad vi ville göra här och vad vi vill ha själv den närmsta tiden. mentor räknade med att allt ska ta 5 år medan jag sa max 1 år till ett ½ år. om man inte planerar så kommer man ingenstans. sen ska klart itne hela livet vara planerat, men lite måset det.

nu är det snart dags för tandläkaren. ska snart bege mig mot staden :) hoppas jag har inga håll. mamma har sagt att jag kan sätta fakturan på henne :D wiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0