Dålig uppdatering!

ja i dag blir det inte mer. en timme efter jobb så gick jag och blev sjuk. så nu ligger jag med feber och hals ont. så fort jag kvider så kommer malou och pussar på mig. kankse inte så mysigt men väldigt söt tanke.
ligger även med en stukad fot efter att jag skulle bära upp en unge från sandlådan och jag trampade fel.

mentors familj har precis varit här, en del av den. jag låg i mesta delen i sängen, orkade iten hålla mig uppa och de pratar u på albanska så jag tror itne att de gjorde så mycket. men lite dåligt när man väl har fått fin fremat, det va hans mor lillebror o syster som kom. så himla trevlig o fin familj :D

o måset på peka att jag ser än väldigt dålig uppdatering på andra bloggar jag läser. fyy :P

nej nu ska jag kolla brothers & sisters sen krypa ner i sängen igen.

puss & kram // Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0