Gjort vid håret!

jag får mina små ryck att i bland färga/bleka håret själv. sist va i australien och det slutade med orange hår och alla mobbade mig. men vad jag gör, nej jag lär mig då inte av mina mistag o gör det igen. så nu är jag röd o jag förstår iten för jag va blond innan? nu är jag vit med rött inslag. tråkigt nog är jag ju riktigt blek också så jag vet iten rktigt hur deta kommer att sluta :(

 men torsdag ska jag göra vid mina naglar, äntligen :D wiie ska bli kul o tjejen kommer hit, kan det bli mer lyx liksom :D

lika underbart på jobbet som vanligt. nästan så man iten vill gå hem :) alla som sötnosar.
efter jobb gick jag till polisen för se om min cykel kommit in till dem. men icke. sen handlade man mat och lite så, i duchen kom jag på att jag skulle måla om helalägenheten i helgen så jag blev väldigt snabbt kar sen ut ur duchen klädde på mig med blött o orange hår så seinger jag i väg till hyresvärden. själv kkart ska det gå igenom en väldigt stor proses mer än vanligt i och med att vi har en indragen fond. bla bla bla.

nej jag vill träffa thess nu. men icke... nästa vecka ska vi försöka hita tid för varandra ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0