Gör det själv!!!

Jag skickar iväg till l-a hem i dag, att vi vill ha vår namnskyllt på dörren, så skickade jag:
Hej!
På vår lägenhetes dörr står där fortfarande bla.blabla,
så jag undrar om ni hade kunnat ändra det så fort som möjligt. kanske till M.Langvad M.rizaj?
Hoppas ni kan fixa det så fort som möjligt så vänner och familj kan hitta hem tilll oss.
Vi har även en garedrob utan fuktion så jag undrar vad vi ska göra med den?
mvh/ Maja & Mentor


inget otrevligt o alltså jag ville ha M. o sen efternamn. två timmar senare står de vid dörren. vad ser jag då.

så lack jag blir, när man är snäll o trevlig o frågar om det kan görs så. vad är det de har imot oss.
så vad gör inte jag. jag är så klart likasmart själv.


så var det fixat. sax,nagelak (till pungterna), o hitta lösningen på hur man fick ut skicken emn det löste sig.

så som vanligt så fick jag som jag ville. ja jag gör det gärna själv...
sluta bråka nu...


ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0