Häxan & Änglen!

ja det va där jag hanlade mina saker i går, de små presenterna til mentor i går. en drömmfångre och en timjan grej som skulle ta bort onda energier.

jag orkar iten förklara dagen mer. men så här ser allt ut i bilder:

Hallen




Köket :)


så tjusigt eller vad säger ni :D


här har vi dem: drömfångaren och timjans grejen.


den skulle eldas upp själv på ett fat efter att man spridit denns rök i varje rum.
både jag o mentor gjorde det så allt skulle vara borta. men den ville inte,
rökas upp alls. så den ligger i sovrummet, så här:


men jag sover fortfarande på mentors sida, tät in till honom. till en början i alla fall. tycker itnte om när något är förlångt i från har jag märkt. men malou har slutat svansa efter en, så kanske har det hjälpt. hon är inte lika orlig i dag och har till och med lekt lite själv en bra bit i från mig.

puss & kram // Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0