jobb jobb jobb!

hade svårt o somna i går. kom iten riktigt till ro. så det va rätt segt o gå upp i morse o ännu värre när man itne är van vid det. men det gick bar och jag kom upp gjorde vid mig o tog mina snygga hofa toffler. efter det gick jag bort till thess o sen fortsatte med cykel (ja jag har cyklar i alla hörn ;P ) kom i tid o allt. mmm där ser ni jag KAAN :D det va frulle när vi kom o alla ungar är hur goa som helst o i dag fick jag vara med alla barnen i och med att en anstäld va sjuk. men inet emot mig.

men nu, nu är jag trött, jobbar bara till halv 2 o ska jag bli så sleten av den lilla tiden. tänk då när jag ska ha sängning.
o gudarna.

nej nu kallar disken..

puss & kram // Maijs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0