Kliniklin!

så nu jag har stäat det sista. de som ska ner på vinden lte ordning till kan här bli sen så fi fan vad fint. :)

igår blev det itne att ina o thess kom så mentors syster mimi o kate kom :) satt o pratade ltie sen blev det beck medan tjejerna fortfarande satt i köket. o mentor som vanligt somnade 10 min efter filmen börjat. 9 då alltså. :P

ina kom o gjorde mig sällskap i dag medans jag plockade iordning o sen så blev det en fika sen så skulle hon titta lägenhet så vi får väl se hur det blir med någon av dem då?

så maten står på spisen o jag väntar på remolad och morötter så blir det fisk i dag.

men men nu måset jag skynda. klikon till spisen ringde så nu är det mat. o var är mannen nån stans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0