Kvällen!

ja nu blev det kvällen. sitter o kollar på efterlyst. lika bra varje år tycker jag. jag och mentor o malou gick en lång o härlig runda havet, citadel hållet. vi gick in om hemmakväll o köpte godis o coola. ja så ajg klarade itne denna dagen heller utan godis o coola. och efter det så blev jag sugen på popcorn, så då gjorde jag även lite sånt. hemma poppar. så gott.

men jag behöver hjälp jag behöver träna o sluta äta allt skit jag gör. mamma kankse hjälp med en tränings peng?

just det tandläkaren gick det jätte bra hos i dag, de ville ännu en gång inte se mig från 2 år. om det itne blir problem med min visdums tand igen. ska operera ut den. men tydlige så var det 54 månaders vänte tid. alltså ca 5 år. o jag har väntat ett år nu. så nice för mig :P

nej mentor diskar o lagar mat till honom i morgon o jag ska åter gå till min lugna stund.

sov gott // maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0