Mentor säger:

i går när vi hade vår lilla diskution så, gjorde mentor klart för mig att jag kan inte något om teknik och det är itne mitt intresse så som mentors. jag håller helt med och de sa jag till honom med.

men jag säger: vi köper en TV för 5-8 000 så kan vi ha den några år. vi behöver ignen big bauta. vi kollar aldrig tv vilket som liksom varför överdriva.

men mentor säger att han vill ha en TV för 15-20 000. så i går sa jag som sagt jag har inget intresse av det och jag kan inget om sånt så köp din TV för 20000 kr.

så klart går jag med deta för att jag vet att jag har rätt. 5 000 eller 20000 kr. alla TV apparater kladdar någon gång. men man måset ju se det med egna ögon för att förstår att det faktisk är så. så jag gör gärna det så här i smyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0