Min första dag som 22 år

som i tidigare inlägg förklarade jag om min panik/ångest/mardröms attack. halv 4-4 vacknade vi och efter det kunde vi itne somna om, så vi halv 6 i morse gick vi upp och tittade på filmen bolt. söt liten sak men hade alldelses för mycket i huvudet för att orkar för mycket av filmen. vid halv 8 tiden kom mamma med bullar så vi tre satte oss och åt frulle. mysigt :D efter att mamma gått så titta vi den sista biten på bolt och gick ut med malou.

vid halv 10 gör vi ett nytt försök, jag lägger mig längst in, på mentors plats, tät intill honom. lite sömn fick vi men jag var fortfarande inte bra. vid halv 12 gick jag upp efter att mentor sjöng vigrattulerar för mig :D fast min illamående känsla jag haft hela dagen så jag har ändå ätiti, en massa. o det är bra. så då åt vi fika som mamma tagit med.

 vi gör vid oss och vid 2 tiden åker vi till center syd för att se om vi hitta något fint till mig. men jag är inte alls intresserad av något, mer än en parfym som var alldeles för dyr för jag ville ha den. makidonkan åt vi med :D

sen for vi hem till mamma o pappa. då ringer morfar o ber mig komma bort till dem så då blir det ännu en fika och present :D en peng o vin, kan det bli bättre.

efter det går vi hem igen o det blir tacos på bordet på földen av det, tårta o godis. farmor gör oss sällskap med :)
mycket som har hänt i dag men jag har itne varit där om någon hade försökt skrämma mig vet jag att jag hade hoppat högt o skrickit som aldrig förr. känner mig så skör. uch.

förtfarande iten bra. men jag har pakat upp alla mina paket o det kan jag vsa i morgon för nu börjar deta bli alldeles för långt.

vi får se hur denna natten går.
Trodde verkligen inte dagen skulle bli så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0