Nyklen till råtthållet!

Nu har jag varit och hämtat nyklen till vår lägenhet. inte alls som jag kommer i håg den coh toan var inte alls så fin som jag kom ihåg den. kom ihåg där skulle finnas en fónd på 24000kr som la hem tog i från oss så nu måset vi bo här, så som det ser ut...

Hallen:

  
så här har ni hallen, väldigt gammla tappeter o plast golv. (kräker)

Köket:

  
Här har vi köket riktigt tråkigt, litet och gammalt...

Storarummet:

    
all el är utanför det är riktigt tråkigt rum...

Sovrum:

  
golevt som knarrar som tusen...

Toaleten:





ja det va alla rum. för er som inte tycker det är så fraligt så kan jag ju säga att det äda som vi skulle behålla som det var, va golvet i storarummet. allt annat skulle göras om,så ni aknske för står vår besvikellse. men vi har en plan ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0