Otråligt mysigt!

i går kväll efter jag kom hem från tess, sprang en väldigt stel o tyst pojk omkring här hemma. så jag bestämmde mig att släcka ner vid 9 tiden tände ljus o satte på en lugn skiva. sen så låg vi inne i sovrummet tills det va läggdags o bara pratade. riktigt mysigt, vi har ju inte hunnit prata eller umgåst ordenligt på hela veckan. men i går va det bara han o jag som fans på hela jorden :)

nu i dag ska jag snart gå in och väcka malou. ja hon har inte gått upp än o hon ska vara en hund. när jag gjort mig klar här hemma så har jag o thess bestämmt att vi ska till öb, fynd butiken för de som bor hemmifrån :P mina kläder får inte plats i de utrymmena vi har så jag får köpa någon billig lösning så länge :P

i kväll ska jag o mentor äta hos mamma o pappa, måste ju berätta för dem vad jag önskar mig, kom ju på i går att jag fyller ju år på tisdag. hur fan kan man glömma.

nej nu börjar vidgörning. hoppas ni får en bra dag // Maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0