piggeluring!

ja i dag är jag pigg. råkade somna två gånger i går. men det va skönt o jag hade itne als svårt o sämna mer än den där fasansfulla kännslan som vägrar försvinna från mitt bröst o huvud. men jag hoppas den förtvinar snart :)

i dag är jag ine alls trött typ. men man känner att det tar på kroppen, så i morse när jag vaknade kännde jag mig het utvilad för jag behövde inte sova för att jag va tvungen utan för jag jag faktsikt va trött i kroppen och huvudet.

på dagis i dag, torkar snor, byta kiss blöjor, gick till lekplats, trösta o natta barn. sen va det hem åt för mig

i går börja jag o kolla på brothers & sisters så tängte fortsätta med det. så mer intressant är iten min vardag,

pytte kommer en runda o det bli lasange o äta i dag :P

puss & kram // Maijs

Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis till jobbet :)

2009-03-17 @ 17:34:17
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0