Presenter!

störigt att jag itne vet om det stavas med s eller c. men det lter som S i dag så jag tar det :P



så här har vi allt jag fick av familj och släkt:
1. bord från mio :D  (Familjen)
2. blomig tröja & ihopa tryckt handduk (Familjen)
3. handdukar, grön o allt. (Erika, fam.Alm)
4. fortsättning på bestiken (Farmor)
5. Maskara (Farmor)
6. vin (mormor o morfar)
7. pengar (mormor o morfar)
8. tavla (Elinore)
har velat ha den i väldigt många år o nu är den min :D
pytte (elinore) har målat den helt själv. bara älskar färgerna eller vad säger ni ;)

jag blev mer än nöjd. kan inte komma ihåg sist jag fick så här mycket :D
kanske för man flytatt lite med. men jag blev riktigt riktigt nöjd :D

Kommentarer
Postat av: sofie

neej, de var den tavlan jag ville ha.... grrr. typiskt.

2009-03-12 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0