Puuusst!

så, dagen började lagom bakis. men det gick över lika fort som jag vaknat tycker jag. pytte kom upp en rudan o tittade på vår lägenhet. efter det så fick jag o mentor fummaran ur rumpan vid halv 2 för att i dag skulle vi göra det sista ryket i lägenheten. så vi åkte bort till öb köpte saker som vi behövde till lägenheten. vi måste låta förfärliga. för tillfället så är vi innen i en tjat o arger period. eller inte arga på riktigt, det låter bara som det o mentor är trött på att jag inte litar på att han kan :P måset släppa taget :P

så nu har vi verkligen stor städat, nu ska bara alla sladdar på plats, mentor ska ta klamrar från jobbet sen är det klart :) hoppas vi kommer måla allt vit med så kommer här se ut som något jag hade kunnat bo med. men nu är vi kalara o vi ska bort till mamma o pappa snart o äta lite sen ska jag hem o ina o thess ville komma på besök och mentor skulle ut o vandra med en tjej kompis o de skulle ta med vovvarna så det va ju en bar lösning :D

kommer upp bilder om gårdagen i morgo tror jag allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0