Så här dagen efter!

i dag sov jag till halv 1. o vi gick och la oss klockan 10 i går. så jag har verkligen sovit ut. malou ligger dock fortfarande och sover. hon måset snart ut på en runda, men hon va ju ute på morgonkaffesrundan med mentor i morse.

i dag mår jag riktigt bra, eller nästan i alla fall, den oroliga kännslan har nästan försvunnit helt och mer eller mindre glömt bort kännslan o drömmen o allt så jag hoppas allt kan förtvinna väldigt snart.. mentor va ju så otroligt snäll o var hema i går för min skull. har man världens bästa prins eller har man :D

idag händer itne mycket, tängt gå en lång runda med malou sen. kanske runt exan. senare ska jag visa vad jag fick i går :D

i kväll ska vi hem till mentors familj o äta o umgås väl.

(jag syftar på drömmen, inte att jag fyllt 22 år ;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0