SÅ!

ja, nu börjar vi komma i ordning här hemma. eller vi saknar ett helt storarum. soffan hoppas jag kan komma hit i dag sen får vi ta resten som det kommer :) alla som kommer o tittar säger att de föreställt sig mycket värre. ja det tycker dom kanske. jag tycker heller itne att det är hela värden. men jag är verkligen besviken på l-a hem. man gör itne så. och vi hade så mycket planer på hella lägenheten, verkligen. så nu får den bara se ut som den gör o vi får se hur länge vi bor här. l-a hem har heller iten svarat på våra mejl. konstigt.

igår kom thess o jag mentor åt tacos, sen efter det blev det sämla som jag gjort då kom ina lagom till cafet men ville iten ha semla. efter det smiter mentor i från o jag thess o ina börjat blocka fram godisskålar, godis påsar, chips hjärtan, ja allt man kan tänka sig. där satt vi i några timmar o bara prata en massa o spionera på grannarna, läskigt.

internet killen kom i dag vid halv 11 o fixade allt så nu har jag även hem tele också :)

mentor är söt, han har gjort en liten lapp på allt jag ska göra i dag. känner han mig eller :P

hoppas ni får en bra dag.

(senare, blir det hem till thess o vakta hennes hus när hon ska ha folkn som kommer o kollar på hennes lägenhet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0