Sjuk!

ja i går lite efter 3 så blev jag ju sjuk. blev liggade hela kvällen fast vi hade besök.  jag brukar bara vara sjuk så där över en dag. men nej nu har reglerna ändrats. så jag är fortfarande sjuk. jag har tagit mig en tamblett så nu känner mig mig lite bättre. men jag är glad att jag är sjuk, då kommer jag nog itne gå ut nu i heljen o det vill jag verkligen inte. så nu har jag något själv jag kan skylla på. annars hade jag gått ut bara för att, o jag är ju så trött på stan så det inte är sant.

Malou är även sjuk, hon har kräkts två gången så jag har gett henne lite mat, hon är ju itne van att få mat så sent, nu mera. jag msået nog skynda mig ut med henne innan min tablett slutar verka, då jag vet att jag itne kommer orka, en jag måste och det är ju så finnt väder :D

men nu först ska jag titta ett avsnit av B&S. medan malou solar klart.

puss & hej// Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0