Smygstart!

i dag hade jag tängt smygstrata på min o mentors 1 års dag. vi har det nämligen på lördag men då är vi bort bjudna till tim som har fyllt 20 år. o jag hade planerat redan sen innan att jag skulle laga lite mat och så, mest visa uppskattning, för han gör verkligen så otroligt mycket för mig.
vi har inte firat något annat va jag kan komma ihåg. men än 11 månader för då va det alla hjärtans dag samtidigt. så nu tängte jag det skulle vara min tur att sätat ihoppa något.

så ska snart ner till stan och byta en tröja och kanske se om jag kan hitta något fint för min peng jag fick av mormor o morfar. ska faktiskt gå ner själv.


mycket vakert, ännu en bild på stockholm.

nej om man skulle börja göra något av denna dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0