Söndagen!



igår var jag o köpte dessa på sko pungten, va ju tvungen o ha något till jobb, ag som lovat mig jsälv att aldrig äga ett par sådana. men skit i det. sköna på jobb i alla fall. så annars va det bara coh tvätta i går o allmänt lungt. eller mentor tyckte vi had stressat hela dagen? yr killer eller vad. vid halv 6 tack vi hem till mian päron o åt pizza o kebab. hem till sista tvätten o sen beck o till sängs. en riktig söndag. söndag har vi sagt ska vara städ söndagar men i och med att vi har städat här ca 5 gånger denna veckan så skit i det :P

jag skulle skära mig en bit tårta med i lördags. man fick in kniven men där fick den bli sittande. så hårt de va...



ja jag lyfter tårtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0