Stulen cykel!

ja min otur slutade inte efter allt skitet om lägeneten som står längre ner. nej, jag och ina bestämmer oss för att cykla till therese i fredags. när vi cyklar in till gården där vi ska ställa cyklarana så går det en blond kille före med en fox terrier.

hunden verkar så förvirrad o vill inte in i gran trappen. kanske bara slumpen när vi kommer. så när vi cyklar in säger vi "vi ställer dem här inne så de itne blir stulna"
på gården är där säkert 20 andra cyklar så vi får trycka in dem bland de andra cyklarna. vi går upp till therese vid 19.40 är vi nog där när vi går ut kl 23.40 så är cyklarna borta. alltså bara min och Inas inte någon av de andra 20. vi säger till thess om killen som aknske sett något som gick in i grann trappen. men roligt nog så bor där så klart ingen sådan kille där.

tråkigt nog ser man inte att dena cyklen är mörk grön, inte i mörktet heller om det nu va en svart cykel man ville ha. inas är likadan fast svart. min ser lite anerlunda ut än alla de andra gröna cyklarna som alla i stan har nu. jag fick ju speciall beställa cyklen för när jag ville ha en grön cykel fanns där inga på marknaden (-04) men det fixade sig. så tex i stället för svart styra har jag brons aktigt. så om nu rör er runt spigen någon gång o skulle se cyklen så säg gärna till :P (inte vilken som hälst då utan min så klart)

hela min fredag var frstörd i alla fall. o resten av kvällen lekte en väldigt berusad maija dektektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0