Sysslor i lägenheten.

så här kommer säker på den senaste månadens aktiviteter i lägenheten.

i dag har jag målat nästan hela hallen.
 mentor på pekade när han lagade mat och jag målade att det borde vara tvärtom alltså att han måla och jag lagade mat.
ja jag vet att jag borde lämna över lite till honom men 2 mnuter hör jag från storarummet...

Mentor: aaaaa, vad har du gjort.
(han tar upp ett par av han skor och torkar av dem)
så vem är egentlgien kvinnar i förållandet?

för mig finns det ingen mans o kvinno fördelning.
jag tycker inte om o laga mat o diska eller i bland men jag gillar mer att pyssla. :)
jag lät mentor hjälpa till med att sandpapra ner spaklett och efter några minuter går jag in i köket och fixar mer färg och annat o så rätt som det hör jag att mentor satt i gång en serie på datorn. han skulle ha rast sa han.
jag har skällt på honom och han fick köra till öb och fixa råller, efter det har han inte gjort mer än att ta rast ;P
är det bara han eller alla män?

men här kommer alla bilder senaste månaden:  (börjar med idag)

Efter målningen, går jag att få ren?


ojdå, glömade smykena


mysigt


lika prikig i huvudet o håret


Före:                                                   Efter: vit (men lite till att göra)
 

den blev ju ren :) och här ser ni även mina fina naglar jag har gjort :)


-------------------------------------

malou har haft inbakadfläta i pälsen



mentor har försökt laga mat, jag fick slänga o göra om det, det va helt svart...


min uppläggning, inte pjåkig va ;)


malou solar i vårt tuma storarum :)


mentor har skadat fingret, samtidigt som jag va sjuk. förra heljen


så här får man torka underkläder om man inte hinner annat :)


så där har ni vad jag har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0