vilken dag!

kom till jobb och de frågade mig om jag ville jobba länger och själv klart ville jag det. så jag jobbade till 16 i dag och det kommer bli det samma i morgon. men gud vad trött jag var på slutet, itne va det många ungar kvar men gud, tur att man inte har 20 barn mellan 1-4 samtidigt. vilken mamma hade klarat det?

när jag kom men trodde jag att jag skulle vara helt slut o bara deka. men icke. efter jag gått en runda med malou så satt jag vid datorn till halv 5 då han kom. jag sprang ner på cia o handlade ägg. det blev ägga maka i dag för mig o omelet för mentor. nu är mentor ute med nino och jag har precis städat klart hela lägenheten, det börjar verkligen komma in sig här nu. inte för det är något snyggt men ändå. i morgon ska jag damsuga och tvätta golvet hade jag tängt. fast jag får se, ska ju göra vid naglarna och sen efter det så kommer ju mimi på besök :) trevligt.

nej nu bär det glass och chokeladsås till B&S!

puss & kram // maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0