Den som nämt han klämt.

ja jag har läst mina vardags bloggar och de flesta har skrivit om blixtar och dunder.
så jag tror att det itne var någon som missade det i natt. själv var det första gången på väldigt många år som jag var vaken och hörde det. brukar alltid missa det, då jag sover så hårt om natten tydligen...

Men i går kväll så såg jag en jätte stor insekt på in eller utsidan av rutan, jag satte mig rakt upp i sängen och glode ut den lilla äkligasaken, sanbb var den med, så efter att jag itne såg den längre så viste jag bestämmt att den var på väg mot mig, så jag väkte mentor som kallade mig barnslig och tramsig, han gick bort och tände ljuset och tittade, där va inget. Men mig lurar ingen, jag hoppade över till min gammla plats i sängen (där mentor sover nu) mot dörren och inte mot fönstret.

tror jag är lite skaddad efter min panikattack i sömnen som jag hade för någon månadsedan och då drömmde om en  sorts insekt. jag klarar insekter när jag ser vad det är och va de gör men inte som i går när jag bara ser något röra sig. LÄSKIGT!!!

nej nu ska jag titta lite B&S.
sen:
-träning
-film
-vänner

puss & kram // MAijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0