Flower power

ja i går åkte vi ut till blomsterbutiken som igger ut mot vadensjö...
ett av våra fönster har väldigt mycket sol o kan alltså itne ha vilka blommer som hälst o sen har jag tine mycket blommor alls o jag som älskar blommor...

så jag köpte en humiskus?
 de som tåler mycket sol?
 har jag rätt???

hubiskus, blommade inte så i går kan jag ju säga..
ska köpa 2 till o snygga krukor till


sen blev det en kläter blomma i mina gammla älskade krukor


denna lilla saken har jag itne hittat en vän till än...


o i går pratade jag med thess o det blir förmodligten ullared väldigt snart :)
oo jag vill o kan o ska.. jjjjjaaaaa :D

i kväll blir det hitta bal med thess o ungarna,
träna med mentor
o umgåns med mentor :D

mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0