Klagomål!

ja i går fick jag lite klagomål på att jag skriver som man pratar alltså iten så lätt läst.
men det är ju jag :P maija i ett nötskal :P

anledningen för att det blir som det blir:
jag tänger dena meningen:
Idag har jag kollat på melodifestivalen.
när jag sedan skriver så kan jag tänka fortare än vad jag skriver så att meningen  kankse ser ut så här:
idag jag kollat melodifestivalen eller; idag men jag kollat melodieftsvalen...
hjärnan spökaralltså med mig :P

men men som sagt inget jag väljer själv, tråkigt nog har min svenska blivit mycket sämre sedan jag slutade gymnasiet.
ni får även tänka på att jag jobbar på dagis där emntingarna fungerar mer som (på hittade namn)
Barn - patrik plyga plyplan.
barn - anna äta fy.

s efter ett tag så fungerar ju hjärnan efter det :P o mycket av min svenska är ord som:
nej, fy, ja, vill du rita, nej, fy, hoppa ner, klätra inte där, nej, fy, fy dig, man putas inte.
så det är itne lätt för mig :P

nej men skämt och sido, jag ska verkligen försöka förbättra mig, helt klart, så ni alla kan förstå, annars om ni itne förstår läs fortare o sluta tänka så fruktansvärt mycket... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0