Mormor & Morfar!

ja nu sitter jag här hos mormor och morfar. har varit här sedan kvart över 2. går väldigt fort när man är här. sitter just nu och väntar på att mormor ska orkar tvätta håret och jag har lovat att jag ska hjälpa till. jag har även dammat av här så nu lär dom inte blir allärgiska mot kvalster i alla fall.

när jag är klar här ska vi hem till mentors familj och äta, kyckling med ris. så han ska vara snäll att hämta mig när jag ringer honom. annars händer det nog itne mycket i dag. eller det har ju hänt mer än på länge. brukar annars bara vara hemma. :P

Träning:
träningen är även i full gång och i går va jag och vägde mig. så om en månad ska vi se hur förbättringen ser ut :)
om man skulle ta bort allt fett jag har på kroppen skulle jag väga 41 kg, tur att det inte är ner i vikt jag vill då :P och en roliga sak till jag har mer muskel massa än mentor så alltså om han vait tjej så hade jag varit starkare än honom :) wiie

så det va allt för stunden ha det bra // Maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0