så!

ja jag vet att jag är dålig på uppdatera. emn har blivit trött på allt jag brukar göra som tex
blogga om allt onödigt man göra varje dag.
festar har heller inte varit det stora intresset i och med att vi är väldigt låg laddade i umgänget just nu med allt som händer.
stan har vi ignorerat för länge sen o inte tänker på längre, vi har roligare utan. vi planrear mer in myskvällan, tjejkvällar, pyamaspartyn o kankse byta ut vinet mot, vindruvor, gurk o morots stänger o lite sånt där :)

så det har blivit lite ändring för stunden och det gillar jag :) snart är det sommar o då tror jag att vi kommer dammas av igen...

men vi trivs, mina vänner är de mest trygga, roliga, säkra, snygga o bästa vänner man kan ha...
utan dem är man inte va man ska <3

allt för nu.
puss & haj // maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0