Snäckor!

ja jag o malou har varit nere vid havet för att plocka lite säckor i dag. väldigt avkopplande att sitta där. Malou hade det väldigt trevlig. hon plaskade i vattnat o rullade sig ordentligt i tången o jag som badade malou igår :( men det gör ignet tycker jag, hon fick ju trots allt en snabb duch sen när hon kom hem :D

försökte vara lite konstnärlig på väggen, men gick dock iten så bra...


stranden










ja, så. nu ska jag sätta mig vid tven innan mentor kommer :D sen blir det tränning, mat o bara ta det lungt :)

ha det bra så länge // maijs

Kommentarer
Postat av: milla

Jodå, här är allt bara bra:) ja, klart vi måste träffas! Vet inte hur länge sen det var sist, men som sagt; Alldeles för långt mellan gångerna:)

Bor ni i La? Eller ni har flyttat utanför? Kram

2009-05-26 @ 22:47:45
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0