Vilken dag!

Ja, i dag har det varit full gång...

jobba 9- 17.30
cykla hem, byta om
träna 17.45 - 18.20
till elinores uppvissning.. 18.10- 19.30
sen så såg jag till att jogga hem :) det gjorde så ont i varende muskel jag har i benen. men det va skönt, och precis när jag skulle ge upp o gå sista bitten så träffar jag etliterna kusin simon o lisa så då var det bara att jogga vidare :P för om de kan så kan jag :P

när jag kom hem slängde jag i maten i gryttan o sen in i duchen så vid 8 var jag klar för att sätta mig för första gången i dag :) och i dag har jag ätiti majskolv, ägg och skinka både gott o nyttit o jag ska försöka att iten äta något med soker nu. men gud va det är svår, hela kroppen roppar efter socker..

nej nu ska jag  gå o mysa framför teven med mentor o malou.

hpoppasni haft en underbar dag // maijs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0