Jag älskar överraskningar!

eller i vanliga fall inte men i dag gjorde jag. jag skulle hitta en tjockare tröja att ha på mig nu när det är kallt ute.
jag öppnar nedersta lådan där jag har alla mina tjocke tröjor, o där, där låg en grå stickad tröja fint ihoppa viken. helt ny, så ny att lappen till och med satt kvar.

jag blev så glad, en sån sak som gjorde halva min dag.
helt glömt bort att jag köpte en sån tröja, men det blir väl lätt så när man aldrig är hemma.

nu ska jag göra vid det sista sen ska jag supa ner mig mer tjejer. ha det så kul allesamans
// Maija

Kommentarer
Postat av: teez

ni får ha så kul ikväll, ledsen jag inte kunde vara med denna gången :( <3

2009-11-13 @ 17:54:33
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0