Fin vin :)

ja nu sitter jag hos tjogge. jag sofie o tjogge ska äta gott o drika lite vin sen så får vi se var kvöllen tar oss :) men nu ska jag ner o handla cola i och med att jag inte driker vin till maten. jajaja jag vet tjata inte.
men om man inte har ss så måset man ju ha något o skölja ner det med o cola är skit bra.

annars i dag har jag varit i skogen med malou tog en lång o mysig runda. sen så kom tim o hämtade bilen i dag. så va ju tvungen att bjuda på fika nu när han ända va hemma... o pia jag fick itne ge dig blommor eller handla något till dig för tim. så du får slå lite på honom...

men men... NU! Fin vin :)
ses i dimman gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Pia Nilsson

Hejsan! Det är lugnt Maija,du får låna maskinen igen när du behöver. Hoppas det var ett gott vi och att det inte blev alldeles för dimmigt!!! Ha det gott och var rädd om dig. Du får komma ut någon dag så vovvarna får leka. Vi ska förresten gå kurs, Marwin och jag.Vi hörs! Kram Pia

2009-10-04 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0