Fredag!

ja hä sitter jag. hemma hos pappa, vet ni vad jag ska göra i dag? INGENTING.

malou leker med en liten gosedjurs kosa och bitter på benet hon precis har fått av pappa. hon ska sova här över helgen. i och med att jag ska befinna mig på isbanan hela dagarna så tyckte jag det nog va snällast så.

så senare ska jag nog ta mig ner till stan och hyra en film, försöka sova tidigt och bara ta det allmänt lungt :)

ja, annars då. på söndag skulle nog kusin emil komma förbi med en dator, o då har jag en dator :) äntligen. sen får vi se när jag får min egna. eller hur mamma? jätte snällt av emil i alla fall att jag får låna den..

på torsdag blir det stockholm igen... nice :)

så,
ha det bra alla // maija


Kommentarer
Postat av: teez

Hoho, vadå inte svarar på sms :O

2009-10-16 @ 20:16:54
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0