Ja jag vet, tråkiga blogg, tråkiga blogg :P

sitter hos mamma nu, har ju fortfarande ingen dator hemma, så blir inte så mycket dator fix. familjen har ätit här i dag. innan dess va jag o hjälpte mentor o shopa lite och i morgon ska jag hjälpa sofie, börjde ju nästan ta betalt. Har sökt jobb nu. kanske dags o ta tag i det. inget händer ju bara så där. men det löser sig nog...

folk säger alltid att jag är så inpulsiv. men hallå min mamma då.
- ja jag tänkte vi skulle åka på semster i början på November.

ja, inte tackar man nej. så i morgon ska jag ner o kolla semster på resia. o vad skönt, komma iväg, få koppla av, få lite sol på näsan så mina söta fräknar kommer fram ;P

men nu ska jag inte sitta här mer, kankse dags o gå hem...

ha det bra alla!
puss & kram


Kommentarer
Postat av: teez

Saknar dig maijsi. hoppas allt är bra! <3

2009-10-06 @ 11:15:26
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0