Och nu då!

Hur ser det ut nu, för tillfället behinner jag mig hos min morfar, har suttit på datorn antal timmar och behöver börja röra mig hemåt. det är nog mörkt hemma hos lilla lousan som är helt själv utan ljus. men men hon klarar sig nog allt :)

i morgon ska jag till arbetsförmedlingen och se vad dom har att säga. o mamma fyller ju år. sen så på lördag blir det jönköping för hela slanten lördag och söndag. och på måndag morgon kl 7 ska jag sitta på flyget på väg till forutuventrua :) ska bli så skönt. hoppas det kommer vara lite fint väder i alla fall :)

när jag kommer hem från allt deta så ska jag se till o skaffa en datorn hur nu det ska gå till?
fortsätta söka jobb...

mina vänner är det nog dags o träffa får kankse mig en liten stund med dom på torsdag :) wiiie...

blir dåligt med uppdatering då jag aldrig är hemma och har ignen dator ju så ni får stå ut.
hoppas jag kan vara hemma lika lite sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0