Om allt går som jag vill :)

ja allt böjar se lite ljusre ut tycker jag.
till helgen så ska jag örmodligen trffa tjejerna äta lite gott o dricka fin vin :)
helgen efter det så blir det döma på isbanan.
helgen efter det blir det stockholm igen :) med eller utan tjejvännerna, fest skulle det bli i alla fall :D
helgen efter det så blir det döma i jönkping, aldrig varit där så det ska bli kul :)
dagen efter det blir det förhoppningsvin semster, ni får höra om det mer sen ;P

sitte hos mamma nu igen, ska söka lite jobb hade jag tänkt.
mer händer inte här.

men bo kvar här kommer jag inte göra, försök vänja er vid tanken :)


Kommentarer
Postat av: teez

hemska tanke... men kanske vi ses mer om vi bor längre ifrån varann, för just nu känns det som det är trehundra mil ifrån oss vilket som :P

2009-10-06 @ 20:34:23
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0