Snart bär det av :)

ja jag har packat klart måset bara städa lite sen är här helt klart. jag har packat en väska med de varmaste ytterkläderna jag har och underställ och den andra väskan med sommarkläder, väldigt konstigt kan jag ta o säga.

mamma va här innan o tjatade om att man inte behövde ta med sig 8 par skor. men hallå klart :) ett par skor vid varje tillfälle :D sen så blev det en liten rolig komentar med:

Mamma: det är ingen fest ställe det här.
Maija: det blir vad man gör det till :D


wiie. fest fest fest, o lite yatsi...


ha det nu underbart alla min underbara vänner o ni andra :P
så hörvs vi när jag kommer hem...

puss puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Pia Nilsson

Hejsan!! Ha en riktigt skön semester och njut av sol, värme, mat och dricka! Ha det bäst! Kram Pia

2009-10-30 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0