Tiden går fort :)

Ja, det är redan fredag och snart bär det av. eller ja tidigt i morgon bitt i sticker jag till jönköpning. ska döma där lördag och söndag. ska bli kul och komma till en ny isbana och nya åkare man itne har sett innan. så det ska bli spännande. sen så kommer bussen till hbg vid 11 tiden på kvällen. vid 7 ska jag sitta på flyget till FORTUVENTURA.

jag har försökt få alla att tycka lite synd om mig då det kommer bli rätt stressigt för mig och väldigt lite sömn. men det är ingen som vill tycka synd om mig. konstigt tycker jag...

vill ju även tacka kusin EMIL! sitter hemma och knappar på hans dator som jag har fått låna. kan man ha bättre kusiner liksom :)

i internetet fixade jag o thess. eller ja thess. så tack gumman. du är ju liksom mitt allt <3


Kommentarer
Postat av: teez

<3<3<3

2009-10-30 @ 22:34:37
URL: http://threee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0