BMI!

i går va jag på kontroll på korpen! Dans maskin varnade för mitt låga bmi. något jag inte förstår är att jag har gått ner 3 gram, i fett har jag gått ner 1 kg, var fan kom det kilot i från, det va heller inte bra för jag på ett år får man bara gå ner 7 kg. men sån är jag. alla vet vad jag äter o hur jag äter. så min mat lust är det inget  fel på...

men mitt bmi va nere på 19 o man ska ligga mellan 20-25 om man ser ut som jag tror jag det va. så han sa at jag skulle köpa kost tillskott... för mitt emun försvar, o det vill jag ju absolut inte bli av med, nej nej nej...
så får väl åka till apoteket sen o se vad de har...

vet ni vad jag ska göra nu... storstäda hela lägenheten. inget får ligga på golvet för då försvinner det idag...
för det är jag som är kung i julfamiljen ;P eller vad säger du mamma ;)


puss & haj // Maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0