Dålig uppdatering jag vet!

ja, i går satt jag inte alls vid datorn. jag umgicks med mina underbara vänner. de som förgyller mitt liv:



nu när jag jobbar så mycket ensam så får jag mycket tängt så i går när jag o thess bara pratade så kunde jag alla lösnngar på hennes problem med i och med att jag hade hunnit gå igenom allt det i mitt huvud:P ina kom lite senare o då fick vi gå igneom allt igen, men det är bra :) känns som på nått sätt så ligger vi på samma lägge.
Mina underbara vänner, ni betyder allt för mig <3

bilen, hoppas inte alls lika mycket o jag har köpt motorrengörining pia så snart ska nog blien gå som smort igen. bara lite tråkig i 1an nu.

o sko galan. ja det är jag nog. är jäte glad att jag fått tillbaka den galna sidan. för jag bara älskar skor. hur många dom är vet jag inte längre. men sån tur va så kan man ju aldrig få nog av skor :)

jobb, det går som det går. i bland jätte bra o i bland ett rent helvete. men tiden går fort o jag klarar mig, som alltid :)

så det va nog svar på alla frågor :)

snart ska jag till farmot o äta, hon vill lära känna oss tjejer lite. så det ska bli kul o gott med riktigt mat :)

Kommentarer
Postat av: ina

Tack för dem fina orden till oss snäckan! Du betyder allt för oss med! :) Ibland är allting inte som man vill att det ska vara..märktes igår när vi satt &pratade, hehe.. eller är vi bara besvärliga fruntimmer ? ;-) Pusspuss (L)

2009-09-02 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0